Grójec
- Rynek
- Wtórny
- Piętro
- 1
- Liczba pięter
- 1
- Rok budowy
- 2010
- Rodzaj budynku
- Budynek biurowy
- Przeznaczenie
- Biurowe
- Przeznaczenie dodatkowe (lokal)
- Handlowo/Usługowe, Medyczne
- Liczba pokoi
- 8
- Stan budynku
- Bardzo dobry
- Zaplecze socjalne
- Tak
- Parking naziemny
- Tak
Udostępnij
Opis
Na wynajem:
powierzchnia biurowa 200m2 + części wspólne i toalety, część socjalna, na 1-szym piętrze, w budynku biurowo-usługowym z 2010 r. przy ul. Sportowej.
Powierzchnia podzielona na 7 pomieszczeń o powierzchni ok. 20m2 oraz ósme o pow. ok. 50m2.
Duży parking, monitoring, prestiżowa lokalizacja w pobliżu Sądu Rejonowego.
Na piętrze dostępna toaleta oraz pomieszczenie socjalne.
Winda
Powierzchnia idealna pod biura, gabinety lekarskie.
Czynsz: 9840zł brutto
Dodatkowo płatne: średnio 20zł/m2 (netto): koszty eksploatacyjne tj. klimatyzacja, zużycie mediów w częściach wspólnych, sprzątanie części wspólnych, odśnieżanie parkingu + zużycie prądu wg licznika, gazu- proporcjonalnie do metrażu. (ok. 450zł netto)
Wysokość kaucji uzależniona od okresu wypowiedzenia umowy najmu.
Zapraszam do kontaktu i umówienia się na prezentację
Dodatkowe informacje
- Odl. od centrum miasta [km]: 1
- Typ ulicy/drogi: Ruchliwa
- Komunikacja: PKS
Administratorem danych osobowych jest GTW Group Sp. z o.o. z siedzibą przy Józefa Piłsudskiego 4, 05-600 Grójec (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro@gtwgroup.pl… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest GTW Group Sp. z o.o. z siedzibą przy Józefa Piłsudskiego 4, 05-600 Grójec (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro@gtwgroup.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji.
Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych.
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.